Výsledky ankety 2. a 3.ročníka
- 05.02.2018 14:30
- Anketa
ANKETA PRE ŽIAKOV 2. A 3. ROČNÍKA
1. Prežil som 2-3 roky v škole
Prvý rok som chodil do školy pravidelne takže sa to dalo zvládať, učil som sa na jednotky a dvojky. Tento rok mám individuálne štúdium a z niektorých predmetov robím komisionálne skúšky, niektoré sa učím priebežne. Je to veľmi namáhavé a ťažké.
Boli to pekné chvíle, lebo najkrajší čas si má študent užiť na strednej škole.
Neviem ani, ako ubehli, neviem si predstaviť, že o rok nás čaká rozlúčka.
Prvé dva roky som prežil pokojne, väčšinou som vyznamenaný. Spory v triede vznikajú, lebo sme športovci z rôznych športov.
2. Napíš originálne výhovorky, ktoré v tvojej triede zabrali, prípadne napíš reakciu učiteľa:
- neskorý príchod: spadli troleje, otec zaspal, bratovi sa pokazilo auto, stvrdli sme v kolóne
- prečo necvičíš: mám psychické problémy, bolí ma brucho, mám kŕče v nohe, som zranená,
- prečo si sa nenaučil: nevedel som, že máme dnes tento predmet, spolužiak mi omylom zobral zošit, nemal som čas, rozišiel som sa s priateľkou a som z toho stále otrasený
2. Napíš päť vecí, bez ktorých žiak v škole neprežije, a napíš prečo.
Bez spolusediaceho (neviem, kto mi pomôže na písomke).
Bez mobilu (zistenie potrebných informácií).
Bez pera (nemal by som čím písať).
Bez ťaháku (dá sa s ním dobre písať písomka).
Bez jedla (celý deň by som bol hladný).
Bez telefónu – lebo v ňom mám prefotené ťaháky, bez pera – aby som si mohol ťaháky napísať, bez peračníka – aby som ním zakryl ťaháky, bez kalkulačky – na zakrytie ťahákov, keď učiteľ povie: ,,Všetko nepotrebné z lavice preč!“, bez bystrých očí – aby som si vedel prečítať ťaháky aj z diaľky.
3.Aké rady by si dal mladším spolužiakom, ktoré by im pomohli „prežiť“ na tejto škole:
Učiť sa, učiť sa, učiť sa!
Nestresovať, zdravie máme len jedno.
Modlite sa, aby ste nedostali p. uč. Dominika.
Nevymeškávajte veľa hodín, potom sa to ťažko dobieha. Je lepšie, keď sedíte na hodine.
Nebuďte drzí, lebo sa to obráti proti vám.
4. Akých mám učiteľov?
Vcelku fajn, ale nájdu sa aj výnimky.
Parádnych!
Niektorých dobrých, niektorých zlých.
Niektorí mi sadli, niektorí sa hrajú na dôležitých, niektorí sú nudní a iní zábavní.
Väčšina učiteľov je dobrých, vedia naučiť to, čo potrebujeme.
5. Charakterizuj svoj šport a napíš, prečo by si bez neho „nedokázal žiť“
Hrám futbal, tréningy sa stali mojím každodenným rituálom. Nedokážem si predstaviť, čo by som robila, keby som ho nehrala.
Futbal hrám odmalička, dáva mi radosť, je súčasťou môjho života.
Basketbal je výborný kolektívny šport, pri ktorom som spoznal veľa výborných ľudí, priateľov, ktorým verím.
Milujem hokej, robím ho už veľmi dlho a neviem si predstaviť, že by som s ním niekedy skončil. Obetoval som kvôli nemu strašne veľa.
Hrám futbal – šport kolektívny, dynamický, intenzívny, vyčerpávajúci, dominantný. Milujem ho, dokážem sa pri ňom zabaviť a pritom na sebe tvrdo pracujem, môžem to niekam dotiahnuť a pomôcť si v živote tým, čo robím rád.
6. Napíš anketové otázky, ktoré by si položil svojmu triednemu učiteľovi:
Ako sa vám pracuje v tejto škole? Zmenili by ste ju za inú?
Môžeme vás prísť na Veľkú noc obliať?
Ste spokojná so svojou triedou?
- Naspäť na zoznam článkov
Najnovšie články
Aktivity 2017/2018
- 24.08.2018 21:37
- Prehľad podujatí s výchovnou poradkyňou
- viac
Splavujeme Váh
- 04.07.2018 09:30
- Leto začína
- viac
Kurz na ochranu života a zdravia
- 04.07.2018 09:15
- Terchová - Párnica
- viac
Oslavujeme jubileum
- 25.06.2018 12:39
- 10. ročník Parádneho dňa
- viac
Opäť koniec !
- 28.06.2018 10:39
- Rozlúčka so štvrtákmi
- viac